Ile, o czym i jak pisać, aby firmowy blog miał sens?

Firmowy blog – bez względu na jego nazwę – to dobry pomysł. Oczywiście, o ile jest prowadzony z głową. Co zrobić, aby ten sposób komunikacji realizował wyznaczane cele? Jak długie powinny być publikowane treści? I o czym pisać. To…

Możliwość komentowania Ile, o czym i jak pisać, aby firmowy blog miał sens? została wyłączona

Lejek sprzedażowy to nie wszystko

Jeśli istnieje najszerzej znany koncept marketingowy, to jest nim lejek sprzedażowy. Model prosty i bardzo popularny. Niestety, jak każdy model posiada zalety i często pomijane wady. Przyjrzyjmy się im bliżej. Istnieją niezatapialne koncepcje, dotyczy to wielu dziedzin, nie tylko…

Możliwość komentowania Lejek sprzedażowy to nie wszystko została wyłączona

Aktualizacja algorytmu Google z sierpnia 2024 r.

W sierpniu Google wprowadził zapowiadaną dużą zmianę algorytmu, premiującą wartościowe, użyteczne treści. I bardzo dobrze! Jeśli od 15-18 sierpnia Twoja strona straciła znaczną część ruchu z wyszukiwarki, to winne są słabe treści. I niewłaściwe podejście do obecności Twojej firmy…

Możliwość komentowania Aktualizacja algorytmu Google z sierpnia 2024 r. została wyłączona

Co zrobić, kiedy spotkasz niedźwiedzia?

W Tatrach, Bieszczadach i Beskidach możesz spotkać niedźwiedzia. Prawdziwego, nie takiego z Krupówek. W ostatnim czasie media informowały o takich spotkaniach na terenach zamieszkanych. Misie są ciekawskie. Jeśli wpadniesz na niego na szlaku lub w lesie, pamiętaj o kilku…

Możliwość komentowania Co zrobić, kiedy spotkasz niedźwiedzia? została wyłączona

Marketing internetowy małej firmy nie przynosi efektów?

Digitalizacja – to wyzwanie stojące przed mikro- i małymi firmami w Polsce. Marketing internetowy w wielu przypadkach nie przynosi oczekiwanych efektów, co może silnie zaciążyć na rentowności i przeżywalności biznesu. Poznaj najczęstsze – i najpoważniejsze – błędy. W przypadku…

Możliwość komentowania Marketing internetowy małej firmy nie przynosi efektów? została wyłączona

Pozycjonowanie? Nie zapomnij o poprawie treści

Pozycjonowanie nie jest magią. Liczy się wiarygodność strony i jakość treści. Google ceni zorientowanie na potrzeby użytkownika. Ceni więc aktualizacje treści, poprawę ich jakości, kompletności prezentowanych informacji. To niestety jeden z pomijanych aspektów pozycjonowania. W większości przypadków korzystanie z…

Możliwość komentowania Pozycjonowanie? Nie zapomnij o poprawie treści została wyłączona

Cena sprawiedliwa i polityka sprzedaży

Jaka jest sprawiedliwa, uczciwa cena za konkretny produkt albo usługę? To nas – jako mieszkańców lasu – mocno interesuje, bo zamierzamy prowadzić etyczny niedźwiedzi biznes. Uważamy, w opracowaniu strategii cenowej należy zawsze uwzględniać kryterium etyczne. I że jeden z…

Możliwość komentowania Cena sprawiedliwa i polityka sprzedaży została wyłączona

Jak współpracować z copywriterem?

Copywriter to ktoś, kto przygotowuje teksty w celach marketingowych. Od ulotek i emailingu, przez formaty audiowizualne, aż po opisy produktów i treści stron internetowych. Tylko jak właściwie współpracować ze specjalistą od tekstu? Najszerzej, copywriterem jest ktoś, kto nie jest…

Możliwość komentowania Jak współpracować z copywriterem? została wyłączona

Jaskiniowi sąsiedzi z konieczności

Relacje człowieka z niedźwiedziami sięgają bardzo dalekiej przeszłości. Ta opowieść sięga prehistorii i to nie współczesny człowiek jest jej bohaterem, tylko jego kuzyn – neandertalczyk. Wymarłych przedstawicieli rodzaju ludzkiego z niedźwiedziami łączyły złożone relacje, o których wiemy coraz więcej.…

Możliwość komentowania Jaskiniowi sąsiedzi z konieczności została wyłączona

Małe firmy i wielki skok

Polskie firmy to w przeważającej mierze mikro- i mali przedsiębiorcy. Jaki jest charakter i specyfika takich firm? Przed jakimi stoją wyzwaniami? Czy każda z nich może dokonać cyfrowego „skoku”? Ponad 99 proc. polskich firm to małe i średnie przedsiębiorstwa.…

Możliwość komentowania Małe firmy i wielki skok została wyłączona