Pozycjonowanie

Dlaczego uczciwie? Bo z zasady prezentujemy pełen obraz sytuacji. Zależy nam na realizacji Twoich celów, pozycjonowanie jest tylko środkiem.

Pozycjonowanie stron małych firm

Każdy mały biznes ma trudności z dbałością o widoczność w sieci. Nawiązanie współpracy ze specami od SEO to zawsze ryzyko. Być może znasz to z doświadczenia: płacić i czekać na efekty. Miesiące mijają, a sprzedaż nie wzrasta, nie ma więcej maili, telefon też się nie rozdzwonił. Znamy, niestety, wiele takich historii. Już na samym początku postanowiliśmy rzucić na tę kwestię trochę światła. Jeśli chcesz, przeczytaj nasz artykuł „Prawda o pozycjonowaniu i kłamstwa SEO”. Nie chcemy, by ktokolwiek bezsensownie wydawał środki: widoczność w wyszukiwarce to pierwszy z kilku etapów realizacji celów.

Co może mi dać pozycjonowanie?

Sedno sprawy polega na tym, żeby dać się łatwo znaleźć potencjalnym klientom. Firmy rywalizują na rynku i w Internecie. Żeby pozycjonowanie miało sens, potrzebujesz nie tylko atrakcyjnych lokat w wynikach wyszukiwania. Konieczna jest dobra, wartościowa treść i szybka strona (lub szybko ładujący się sklep). Jeśli korzystasz z usług SEO i nie obejmują one tych kwestii, to nie przybliża Cię to do celu.

Kiedy mogę spodziewać się wyników?

To zależy od konkurencyjności fraz, na które pojawiać ma się Twoja strona, obecnego stanu i wiarygodności witryny, jakości treści i budżetu. W większości przypadków to perspektywa od 6 do 10 miesięcy. Czasami krótsza: witryna może cieszyć się już wysokimi ocenami algorytmów wyszukiwarki, trzeba wtedy zadbać o to, by do wysokich pozycji dodać przejścia na stronę, przejrzystą nawigację i treści satysfakcjonujące użytkowników.

Tak, tak… tylko to do mnie w ogóle nie trafia. Od czego zależą pozycje w wynikach wyszukiwania?

Wyszukiwarki świadczą usługę polegającą na prezentowaniu jak najlepszych odpowiedzi na konkretne pytania użytkowników. Jest wiele tzw. czynników rankingowych, za to kilka o fundamentalnym znaczeniu. Celem programistów rozwijających wyszukiwarki jest prezentowanie bezpiecznych, wiarygodnych, wartościowych witryn odpowiadających na potrzeby użytkowników, intencje towarzyszące wyszukiwaniu. Oceniana jest wiarygodność, szybkość i bezpieczeństwo strony, jakość i poziom prezentowanych treści oraz zachowania faktycznych użytkowników. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zerknij na naszego bloga – omawiamy najważniejsze czynniki rankingowe.