Projektowanie stron internetowych

Chcemy, żeby nasze projekty realizowały określone cele biznesowe. Poinformujemy Cię o wszystkim, co trzeba wiedzieć. Rozwiązania, które zaproponujemy, będą realizowane do charakteru firmy i planów rozwojowych. Omówimy wszystkie aspekty wpływające na skuteczność tego przedsięwzięcia, decydujesz Ty.

Strony internetowe dla małych firm

Przecież wszyscy robią strony!

Tak, to wywołuje w niedźwiedziach ambiwalentne odczucia. To dobrze: to nie jest sztuka tajemna. Z drugiej strony, cenimy tylko dobrą robotę, a z tym bywa różnie. Jeśli Twój biznes potrzebuje strony internetowej, upewnij się, że otrzymasz to, czego faktycznie potrzebujesz. I że otrzymasz wszystko, co jest konieczne.

Oczekuj strony przyjaznej, łatwej w odbiorze, intuicyjnej w nawigacji – i szybkiej. Dodatkowo, pamiętaj, że równie ważna będzie treść zapełniająca Twoją witrynę. W dużym skrócie, to najczęściej pomijane aspekty, a to od nich zależy sukces całego przedsięwzięcia.

Nie chcę przepłacać…

Dobrze to rozumiemy. Więcej: nie powinieneś przepłacać. Najprostsze strony, które realizowaliśmy, kosztowały kilkaset złotych. Najdroższe? Dużo. Choć i tak znacznie mniej, niż oczekiwała konkurencja!

Od czego zależy cena?

To, ile nam zapłacisz zależy od złożoności projektu i czasu koniecznego do realizacji. Jeśli dopiero zakładasz biznes albo nie zależy on od widoczności w Internecie, rozważ prostą, „wizytówkową” stronę. Im bardziej złożony projekt, tym droższy. W danej sytuacji niekoniecznie potrzebujesz rozbudowanego serwisu; a jeśli potrzebujesz, tym więcej czasu zajmie określenie jej celu, funkcji, struktury i wyglądu. To ułatwi pracę i da Ci kontrolę nad procesem.

Jak tworzycie strony internetowe?

Nie musisz podawać nam kolorów w zapisie szesnastkowym. Nie musisz znać się na stronach internetowych, wystarczy, że wiesz, czemu ogólnie służyć ma Twoja strona firmowa. Zaproponujemy Ci ankietę lub wywiad, zapytamy o szczegóły dot. zakresu i obszaru działalności, preferowanych kanałów komunikacji i o strony, które Ci się po prostu podobają.

Przygotujemy plan realizacji wraz z wyceną. Ujmiemy w nim także aspekty, które są często pomijane, a od samego początku domagają się uwagi. Jeśli nie masz jeszcze domeny i serwera, pomożemy z rejestracją i zakupem. Skonfigurujemy konta pocztowe. Przygotujemy projekt layoutu, wyglądu strony i poprosimy Cię o uwagi, wytyczne. Zajmiemy się całością – od instalacji CMSa po integrację z Search Console, Analitics i wybranymi przez Ciebie rozwiązaniami marketingowymi. Jeśli tego potrzebujesz, zajmiemy się przygotowaniem lub redakcją treści.

Kiedy projekt będzie się już zbliżał do finalizacji, zaprosimy Cię do oceny, wskazania oczekiwanych zmian. Wprowadzimy je, a na koniec przeprowadzimy testy szybkości, wdrożenia właściwych praktyk i optymalizacji SEO, zgodnie z ustalonym zakresem. Po zdaniu witryny możesz liczyć na 3 miesiące wsparcia technicznego w zakresie utrzymania strony.

Co was wyróżnia?

Strony internetowe tworzą tysiące firm i freelancerów. W tej branży można się wyróżniać tylko opiniami zadowolonych Klientów, ich satysfakcją z jakości i zakresu realizowanych usług. Nie chcemy, żebyś wierzył na słowo, ani nam, ani innym.

Dobre praktyki SEO

Zapisz założenia i cele Twojej strony. Pamiętaj, że widoczność online wymaga czasu i właściwych praktyk. Określ, co dokładnie wchodzi w zakres powierzanego projektu i za co konkretnie płacisz. Sprawdź, czy w planie realizacji nie ma luk. Domena i serwer zawsze powinny należeć do Ciebie.

Sprawdź szybkość strony firmy, której chcesz powierzyć realizację. Jej responsywność (jak wygląda na smartfonie) i zastosowanie właściwych praktyk. Zrobisz to dzięki PageSpeed Insights. Jeśli witryna firmy, która ma się zająć Twoim projektem, nie uzyskuje bardzo dobrych ocen (na zielono), to stworzona przez nią witryna też ich nie zdobędzie. To bardzo ważne, bo dotyczy aspektów wpływających na wrażenia użytkowników, wiarygodność i pozycjonowanie.

Nie wiem, od czego zacząć…

To całkowicie zrozumiałe. Najważniejsze jest to, czemu służyć ma Twoja strona i jakich efektów biznesowych oczekujesz, a więc założenia. Kwestie te należy koniecznie przedyskutować ze specjalistą lub firmą, której zaufasz. Drugi aspekt: przygotowując się do realizacji pamiętaj, że to narzędzie do komunikacji, efekty wymagają zaangażowania i regularności. Najmniejszy nakład czasu i środków związany jest z prostą wizytówką online, umożliwiającą odnalezienie Twojej firmy w Internecie osobom, które już ją znają.

Przygotowaliśmy krótki artykuł wprowadzający. Dzięki niemu dowiesz się, jak przygotować podstawowe założenia i od czego tak naprawdę zależy realizacja wyznaczanych celów.