Ile, o czym i jak pisać, aby firmowy blog miał sens?

Firmowy blog – bez względu na jego nazwę – to dobry pomysł. Oczywiście, o ile jest prowadzony z głową. Co zrobić, aby ten sposób komunikacji realizował wyznaczane cele? Jak długie powinny być publikowane treści? I o czym pisać. To…

Możliwość komentowania Ile, o czym i jak pisać, aby firmowy blog miał sens? została wyłączona

Lejek sprzedażowy to nie wszystko

Jeśli istnieje najszerzej znany koncept marketingowy, to jest nim lejek sprzedażowy. Model prosty i bardzo popularny. Niestety, jak każdy model posiada zalety i często pomijane wady. Przyjrzyjmy się im bliżej. Istnieją niezatapialne koncepcje, dotyczy to wielu dziedzin, nie tylko…

Możliwość komentowania Lejek sprzedażowy to nie wszystko została wyłączona

Marketing internetowy małej firmy nie przynosi efektów?

Digitalizacja – to wyzwanie stojące przed mikro- i małymi firmami w Polsce. Marketing internetowy w wielu przypadkach nie przynosi oczekiwanych efektów, co może silnie zaciążyć na rentowności i przeżywalności biznesu. Poznaj najczęstsze – i najpoważniejsze – błędy. W przypadku…

Możliwość komentowania Marketing internetowy małej firmy nie przynosi efektów? została wyłączona

Cena sprawiedliwa i polityka sprzedaży

Jaka jest sprawiedliwa, uczciwa cena za konkretny produkt albo usługę? To nas – jako mieszkańców lasu – mocno interesuje, bo zamierzamy prowadzić etyczny niedźwiedzi biznes. Uważamy, w opracowaniu strategii cenowej należy zawsze uwzględniać kryterium etyczne. I że jeden z…

Możliwość komentowania Cena sprawiedliwa i polityka sprzedaży została wyłączona