Czym jest UX? Dlaczego jest tak ważny?

Dobrze zaprojektowana strona internetowa nie zaczyna się od grafiki. Zaczyna się od użytkownika. UX, czyli user experience, to dziś jeden z najważniejszych czynników decydujących o skuteczności Twojej strony lub sklepu internetowego. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz produkty, czy usługi.…

Możliwość komentowania Czym jest UX? Dlaczego jest tak ważny? została wyłączona

Jak stworzyć dobry opis produktu?

Wydawałoby się, że nie ma prostszego zadania: napisać opis produktowy. Nic bardziej mylnego. Dobry opis przekazuje informacje, odpowiada na pytania potencjalnego nabywcy, wywołuje emocje – a równocześnie, umożliwia wyszukiwarce Google jak najlepszą indeksację na właściwe, sprzedażowe frazy. Dobry opis…

Możliwość komentowania Jak stworzyć dobry opis produktu? została wyłączona

Ile, o czym i jak pisać, aby firmowy blog miał sens?

Firmowy blog – bez względu na jego nazwę – to dobry pomysł. Oczywiście, o ile jest prowadzony z głową. Co zrobić, aby ten sposób komunikacji realizował wyznaczane cele? Jak długie powinny być publikowane treści? I o czym pisać. To…

Możliwość komentowania Ile, o czym i jak pisać, aby firmowy blog miał sens? została wyłączona

Lejek sprzedażowy to nie wszystko

Jeśli istnieje najszerzej znany koncept marketingowy, to jest nim lejek sprzedażowy. Model prosty i bardzo popularny. Niestety, jak każdy model posiada zalety i często pomijane wady. Przyjrzyjmy się im bliżej. Istnieją niezatapialne koncepcje, dotyczy to wielu dziedzin, nie tylko…

Możliwość komentowania Lejek sprzedażowy to nie wszystko została wyłączona

Aktualizacja algorytmu Google z sierpnia 2024 r.

W sierpniu Google wprowadził zapowiadaną dużą zmianę algorytmu, premiującą wartościowe, użyteczne treści. I bardzo dobrze! Jeśli od 15-18 sierpnia Twoja strona straciła znaczną część ruchu z wyszukiwarki, to winne są słabe treści. I niewłaściwe podejście do obecności Twojej firmy…

Możliwość komentowania Aktualizacja algorytmu Google z sierpnia 2024 r. została wyłączona

Co zrobić, kiedy spotkasz niedźwiedzia?

W Tatrach, Bieszczadach i Beskidach możesz spotkać niedźwiedzia. Prawdziwego, nie takiego z Krupówek. W ostatnim czasie media informowały o takich spotkaniach na terenach zamieszkanych. Misie są ciekawskie. Jeśli wpadniesz na niego na szlaku lub w lesie, pamiętaj o kilku…

Możliwość komentowania Co zrobić, kiedy spotkasz niedźwiedzia? została wyłączona

Marketing internetowy małej firmy nie przynosi efektów?

Digitalizacja – to wyzwanie stojące przed mikro- i małymi firmami w Polsce. Marketing internetowy w wielu przypadkach nie przynosi oczekiwanych efektów, co może silnie zaciążyć na rentowności i przeżywalności biznesu. Poznaj najczęstsze – i najpoważniejsze – błędy. W przypadku…

Możliwość komentowania Marketing internetowy małej firmy nie przynosi efektów? została wyłączona

Pozycjonowanie? Nie zapomnij o poprawie treści

Pozycjonowanie nie jest magią. Liczy się wiarygodność strony i jakość treści. Google ceni zorientowanie na potrzeby użytkownika. Ceni więc aktualizacje treści, poprawę ich jakości, kompletności prezentowanych informacji. To niestety jeden z pomijanych aspektów pozycjonowania. W większości przypadków korzystanie z…

Możliwość komentowania Pozycjonowanie? Nie zapomnij o poprawie treści została wyłączona

Cena sprawiedliwa i polityka sprzedaży

Jaka jest sprawiedliwa, uczciwa cena za konkretny produkt albo usługę? To nas – jako mieszkańców lasu – mocno interesuje, bo zamierzamy prowadzić etyczny niedźwiedzi biznes. Uważamy, w opracowaniu strategii cenowej należy zawsze uwzględniać kryterium etyczne. I że jeden z…

Możliwość komentowania Cena sprawiedliwa i polityka sprzedaży została wyłączona

Jak współpracować z copywriterem?

Copywriter to ktoś, kto przygotowuje teksty w celach marketingowych. Od ulotek i emailingu, przez formaty audiowizualne, aż po opisy produktów i treści stron internetowych. Tylko jak właściwie współpracować ze specjalistą od tekstu? Najszerzej, copywriterem jest ktoś, kto nie jest…

Możliwość komentowania Jak współpracować z copywriterem? została wyłączona